شهردار تهران: با برف و باران پایتخت، غافلگیر نشدیم-راهبرد معاصر

شهردار تهران: با برف و باران پایتخت، غافلگیر نشدیم

شهردار تهران با اشاره به بارش برف و باران در پایتخت گفت: در جریان این بارش‌ها شهرداری غافلگیر نشد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 24
کد خبر: ۱۶۵۱۶۷

به گزارش راهبرد معاصر، علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز در حاشیه مراسم افتتاح موزه "سی‌مان ری" در جمع خبرنگاران، با اشاره به بارش برف و باران در پایتخت گفت: در جریان این بارش‌ها شهرداری غافلگیر نشد.

 

وی ادامه داد: این غافلگیری ما نیست بلکه موارد و اقتضاهایی است که در شهر وجود دارد که متناسب با یک بارش گره‌های ترافیکی ایجاد می‌شود.

 

شهردار تهران با تاکید بر اینکه برخی از شب‌هایی که بارندگی سنگین و زیادی در شهر تهران وجود دارد 10 هزار نفر در خیابان‌ها کار می‌کنند، گفت: برای اینکه آبگرفتگی در سطح شهر نداشته باشیم نیروهای خدماتی در حال فعالیت هستند.

 

زاکانی با بیان اینکه بارش باران و ایجاد ترافیک غافلگیری نیست، گفت: تا زمانی که 66 درصد حمل و نقل با ماشین شخصی صورت گیرد و تنها 34 درصد آن با حمل و نقل عمومی باشد ترافیک وجود دارد و تا زمانی که این آمار برنگردد، ترافیک باقی می‌ماند.

 

وی با بیان اینکه ما میراث‌دار یک مجموعه‌ قدیمی هستیم، اظهار کرد: مثلا در حوزه اتوبوسرانی 175 اتوبوس وارد ناوگان شدند یا ناوگان ون ما 98 درصد بالای 15 سال است.

 

شهردار تهران بیان کرد: ما 630 دستگاه ون را خریداری کردیم و اکنون در مسیر شماره‌گذاری و واگذاری است در طول این مدت تمام تلاشمان این بوده نگذاریم شهر به مشکل بخورد تا زمانی که حمل و نقل عمومی را حل نکنیم این گره‌ها اتفاق می‌افتد دعا کنید دست به دست هم دهیم مشکل تهران حل شود./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده